Wouter Gijsbertsen is directeur bij Cliptoo | Digital Marketing Minds.

Na meer dan 15 jaar actief te zijn geweest in marketing en sales management posities bij diverse internationale software leveranciers in Nederland & Noord-America, starte hij in 2008 het bedrijf Cliptoo. Het bedrijf was bij de start vooral actief op gebied van Location Based Marketing software en breide later uit met Inbound Marketing software en services.

Meer dan 20 jaar houdt Wouter zich al bezig met zijn passie voor verkoop/marketing en IT. Dit vakgebied is de laatste jaren alleen maar boeiender geworden vanwege de vele mogelijkheden op gebied van digitale marketing. Wouter heeft ruime ervaring opgebouwd op gebied van inbound marketing, content marketing, bloggen, SEO, social media marketing, marketing automation, email marketing, lead management, location based marketing, mobiele apps, map applicaties, website design en realisatie.

Hij adviseert op dagelijkse basis organisaties bij strategische marketing vraagstukken, spreekt regelmatig over digitale marketing en begeleid bij de invoering van digitale marketing programma’s bij o.m. Achmea, Menzis, HSO, Mprise, etc.

Lezing: Inbound Business Effect!

Je bent actief met online marketing! Je heb de social media voor je bedrijf in gezet en veel volgers gescoord. Je geeft van alles weg om meer likes te krijgen.  Stevige budgetten worden geinvesteerd in adwords campagnes. Je blogt over van alles en nog wat. Google analytics presenteert stijgende bezoekers aantallen op de website.Toch kan de conversie van bezoekers naar leads en klanten vele malen beter!  Meestal zijn hier slechts een paar cruciale wijzigingen voor nodig.

Wouter Gijsbertsen van Cliptoo zal je in deze lezing meenemen in de wereld van inbound marketing, een van de meest succesvolle marketing methodes op dit moment. Hoe kun je klanten beter bereiken, converteren en alle online marketing activiteiten effectiever inrichten. Hij deelt zijn visie en zal uitleggen hoe je kunt zorgen voor een groter inbound business effect! Meer focus met behulp van buyer persona’s! Want uw klanten willen geholpen worden. De online kanalen zijn hiervoor niet meer weg te denken. Zet in op de juiste structuur, focus, aanpak en middelen op basis van buyer persona’s en uw leadgeneratie effect zal verassend zijn!