Antal de Waij,
directeur Engagement Media BV

Antal de Waij is 30 jaar Before Google geboren en heeft vrijwel zijn hele loopbaan gewerkt op het snijvlak van de reële (oude) en digitale (nieuwe) economie. Na ruime ervaring te hebben opgedaan bij diverse multinationale ondernemingen startte Antal met socialmediabureau Engagement Media. Zijn bedrijf is uitgegroeid tot één van de toonaangevende bureaus in Nederland op het gebied van socialmediastrategie, contentmarketing en communitymanagement. Via Engagement Media deelt hij zijn ervaring met de implementatie van socialmediastrategie die hij heeft opgedaan bij meer dan 70 bedrijven. Tegenwoordig publiceert hij als digitaal ondernemer via www.engagementmedia.nl, Molblog en MarketingTribune regelmatig over socialmediamarketing. Tevens doceert hij sociale media, communitymanagement, webcare en contentmarketing aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten en is hij voorzitter van de commissie social media bij de Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA).

Lezing: Social media en de customer journey

De connected klant koopt anders. Zij oriënteert zich vooral online en gaat af op referenties en ervaringen van andere online klanten. Antal de Waij neemt u mee in de snel veranderende wereld van deze connected klant en laat zien op welke manier u hierop kunt inspelen. Met praktische voorbeelden geeft hij aan wat er nu al gebeurd en toont daarmee aan dat het geen toekomstmuziek is maar dagelijkse realiteit. Uw onderneming kan hierop inspelen door de 20 praktische tips op te volgen.