Aanmelden Masterclass

Reserveer hier!
Bonne Burger
directeur bij Vendere

Bonne heeft z’n leven lang al een passie voor alles wat te maken heeft met commercie. Dik tien jaar geleden is hij Vendere Telesupport begonnen omdat hij vond (en vindt!) dat telemarketing bijna nooit echt kwalitatief wordt uitgevoerd. Bellen is een vak! Inmiddels is Vendere uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 50 medewerkers met vestigingen in Nederland, Duitsland en België. Bovendien doet het bedrijf veel meer dan alleen telefonische acquisitie. Vendere is tegenwoordig een specialist in commerciële communicatie in de breedste zin van het woord. Kernactiviteiten zijn kwalitatieve telemarketing, commerciële training & coaching, online/inbound marketing en commercieel advies.

Bonne geeft op dagelijkse basis advies aan bedrijven op al deze gebieden. Hij doet waar hij goed in is: mensen adviseren, trainen in, maar vooral enthousiasmeren voor zijn vak: verkopen!

Lezing: Van Inbound Lead naar Omzet

En dan heb je die klant bereikt. Dan heeft hij of zij je blog gelezen, je white paper gedownload, zelfs een paar keer doorgeklikt naar een specifieke pagina op je site. Hij heeft zelfs jullie viral intensief geshared.  Dan is de volgende vraag: hoe maak ik van deze mogelijke klant, inhoudelijk ambassadeur, online lead, ook een kopende klant? Iemand die daadwerkelijk producten of diensten van jou afneemt?

Daarover gaat Vendere’s bijdrage Van Inbound Lead naar Omzet. In een gloedvol betoog, ondersteund door praktische werkvormen, nemen Bonne Burger en Rik Twilhaar u mee in de wereld van leadgeneratie, commerciële opvolging en gesprekstechnieken die werken. Puttend uit de dagelijkse praktijk van Vendere – specialist in telefonische leadgeneratie, commercieel advies, training & coaching – geven zij u voorbeeld na voorbeeld van succesvolle opvolging van leads. Daarnaast delen ze hun hun visie over hoe hun (outbound) wereld rap verandert onder invloed van online/ inbound marketing. Om aan te tonen wat u wellicht al vermoedt: Inbound Marketing heeft de toekomst. Míts de focus op het directe klantcontact is gewaarborgd. Een tipje van de sluier? Zet vanaf het allereerste moment in op de klantrelatie!